interiør i landlig stil, nostalgi og gamle skatter, redesign og egenprodusert, antikk og gjenbruk samt noe nytt

Betaling og retur

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra nettbutikken til forbrukere og ved nettbutikk salg. Kundens ordrebekreftelse/bestilling utgjør sammen med disse betingelser det samlede avtalegrunnlaget for handelen.
 
Betingelser her gjelder kun for salg i Norge
Kunder utenfor dette området må henvende seg til oss pr. brev, e-post eller telefon.
Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og  angrerettsloven.
 
 

Klarna er Europas ledende leverandør av faktura- og finansieringsløsninger til netthandel.

Klarna har med sine tjenester Klarna Faktura og Klarna Konto, blitt Skandinavias mest populære betalingsmåte da du som kunde alltid får hjem varene før du betaler. Betalingsprosessen er den raskeste på nett idag, og Klarna legger stor vekt på at du som forbrukerne skal kunne føle deg trygg når du handler på nett.

Med Klarna Faktura handler du enkelt via personnummeret ditt. Du betaler alltid etter at du har mottatt varen.

Tjenesten Klarna Konto passer for deg som vil dele opp betalingen og samle alle delbetalingskjøp på en faktura. Alle kjøp du gjør med Klarna Konto i en måned vil samles på èn enkelt faktura som du mottar i midten av neste måned. Dessuten kan du alltid selv bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned.


 
Forehåndsbetaling
til Fru Nielsen Interiør bankkonto.
Sender fortløpende en mail med varebestilling og innbetalingskontonr.
Sender varen(r) så fort betaling er registrert.
Er ikke betalingen mottatt innen 4 virkedager, forbeholder vi oss retten til å annullere bestillingen.

Hente selv
Om du vil hente i showroom kan det betales kontant (har ikke kort automat i showroom)
Eller så er det nå og den enkle løsning med mobil bank om du har det.

 
Priser
Prisene inkluderer 25% moms.
Dersom momsen, skatter eller andre avgifter endres vil våre priser endres tilsvarende.

Bestilling
Alle bestillinger betraktes som bindende. Du mottar en ordrebekreftelse pr e-mail.
I tillegg mottar du en e-mail med informasjon etterhvert som ordren behandles hos oss.

Uavhentet pakker

Det er svært viktig at du henter pakken på posten innen hentefristen så du unngår uavhentetgebyr.

For alle pakker som ikke hentes ut vil det tilkomme en avgift på kr 199,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.

Faktura vil bli sendt og betalingsvilkår er 30 dager.


Dine angre- og returrettigheter
angrerett

BRUKTE MØBLER / VARER SELGES SOM DE ER, OG MÅ PÅREGNES SLITASJE OG SPOR ETTER SVUNNEN TIDERS BRUK.

Beskriver varen etter beste evne og det blir opplyst om skader utover normal slitasje.

Fru Nielsen Interiør har rett og lov i h.t. til norsk lov om salg av brukte varer.

BRUKTHANDELLOVA

Fru Nielsen Interiør etterlever og agerer i h.t. norsk lovgivning.

ANGRERETTLOVEN


Angrerettskjema ligger ikke vedlagt forsendelsen med tanke på besparing av miljø.

Du finner link til skjemaet her og kan skrive den ut, om du ikke har mulighet til det send en mail til oss og vi sender skjemaet til deg.

ANGRERETTSKJEMA


Angrerettskjemaet fylles ut og legges ved varen(e) du vil returnere. 
Oppgi gjeldende ordrenummer.
Når vi har mottatt og sjekket dine returvarer, vil varen(e)s kostnad bli refundert.

Returomkostninger dekkes av kjøper. Returpakker må ikke sendes i oppkrav.
Oppkravspakker blir ikke under noen omstendighet, hentet ut av oss.
Vi tar intet ansvar for skader på returpakker -  retur av pakker er kundens ansvar.

Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt.
Varen skal returneres i originalemballasjen, merkelapper må henge på og forseglinger må være inntakte.

Ingen returrett på salgsvarer. Returneres dette vil de ikke bli refundert.

Transportskader
Sjekk altid forsendelsen for synelige skader.
Når det kommer til skade i  postforsendelser du forvise den skadde vare samt all embalasje.
Fotografer gjerne skaden om mulig.
Kontakt øyeblikkelig ditt utleveringssted for å registrere skade.
Fyll ut skademeldingsskjema og følg instrukser. POSTEN AS

Force majeure
Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure egnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.
 
Minimumsalder:
 
For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år. Er du under 18 år kan du få en myndig, f.eks. en foresatt, til å handle for deg.  

Opplysninger gitt i nettbutikken 

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Handlevogn

Handlevognen er tom
Facebook
Klarna
FRU NIELSEN INTERIØR
Langsrudåsen 64 1860 Trøgstad
Tel. +4790104291 - Org.nr. 996718611
Produsert av 24Nettbutikk © 2002 - 2014
Bring
Bring